parhamsansell

parhamsansell

parhamsansell

parhamsansell

پلن فروش


پلن فروش بر اساس تکنیک های بازاریابی یک طرح برنامه ریزی شده و منسجم ارائه می دهد. پلن فروش می تواند کسب و کارها را متحول کند. برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند باید طبق یک برنامه فروش دقیق پیش بروید. شناخت مشتریان هدف اولین قدم است برای اینکه بتوانید پلن فروش مناسب کسب و کار خود بنویسید. سپس باید مراحل ارائه خدمات و محصولات خود را با تاکتیک های مشخص و طبق آن طرح انجام دهید.
طراحی پلن فروش برای همه کسب و کارها کوچک و بزرگ، اعم از سنتی، آنلاین و اینترنتی نیاز است. برای تهیه یک برنامه فروش نکات مهمی را باید در نظر بگیرید. برای توسعه تجارت و دنبال کردن اهداف مشخص، داشتن یک برنامه فروش یکساله بسیار موثر است. باید یک برنامه فروش کوچک برای کسب و کار کوچک خو بنویسید. در ادامه این مقاله به نکات مهم طراحی پلن فروش می پردازیم.

تحلیل مشتری چیست؟


تحلیل مشتری یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که شما باید برای بهبود فعالیت‌های خود انجام دهید. آیا شما فروشنده‌ای می‌شناسید که اهمیتی به میزان فروش و مشتریان خود ندهد و افزایش یا کاهش مشتریانش برای او حائز اهمیت نباشد؟ جذب و حفظ مشتری از مهم‌ترین اهداف یک فروشنده حرفه‌ای است که نیاز به ابزارهایی دارد. تحلیل مشتری یکی از ابزارهای مهم برای موفقیت و پیشرفت در امر فروش محسوب می‌شود. تحلیل کردن مشتریان به جز از طریق جمع آوری داده مشتریان امکان پذیر نیست. شما به عنوان یک مشتری باید بدانید چه عواملی باعث جذب مشتریانتان می‌شود؟ در این مقاله قصد داریم به صورت اختصاصی در مورد موضوع تحلیل کردن مشتریان صحبت کنیم با ما همراه باشید.