parhamsansell

parhamsansell

parhamsansell

parhamsansell

مزایای خرید و فروش اینترنتی برای مشتریان چیست؟


مزایای خرید و فروش اینترنتی

  • در فروش اینترنتی بدون محدودیت در زمان و مکان می‌توانید محصولات خود را بفروشید
  • فروش اینترنتی به صورت شبانه‌روزی می‌تواند از هر نقطه مشتری داشته باشد و کسب درآمد کند.
  • سرمایه اولیه برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی بسیار کمتر از راه‌اندازی یک فروشگاه حضوری است.
  • با کاهش هزینه‌های رفت‌و آمد، جای پارک و بدون صرف زمان قدرت خرید برای کاربران افزایش می‌یابد.
  • مشتریان فقط با دسترسی به اینترنت و آدرس سایت فروشگاه، در هر زمان می‌توانند بهترین خرید خود را داشته باشند.
  • مشتریان با وجود فروش اینترنتی می توانند بدون هزینه از شهرها و حتی کشورهای دیگر با تنوع بیشتر اجناس خرید کنند و فقط به فروشگاه‌های محلی خود اکتفا نکنند.
  • در خریدهای حضوری ممکن است هزینه اجناس بیشتر از آنچه که تصور میکردید باشد اما در خرید آنلاین مجبور به انتخاب اجناس با آن قیمت نیستید و می‌توانند با مقایسه محصول مورد نیاز خود در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف خرید خوبی داشته باشند.

آیا شرکت در جلسات مشاور فروش در اصفهان برای کسب و کار های کوچک مفید است؟

جلسات رایگان مشاور فروش در اصفهان


این سوال برای بسیار از افراد پیش می آید و آن ها می خواهند بدانند که مشاوره فروش می تواند به آن ها کمک کند که کسب و کار کوچک خود را افزایش دهند یا نه؟ لازم به ذکر است که استفاده از تجربیات و راهنمایی های مشاور فروش، سبب می شود تا شما بتوانید حتی کسب و کار کوچک خود را متحول سازید.

نقطه متمایز کننده شرکت ها و سازمان های اصفهان، استفاده از خدمات مشاور فروش در اصفهان است. زیرا استفاده از این خدمات و مهارت ها باعث افزایش فروش و سودآوری مضاعف می شود. اگر می خواهید کسب و کاری جدید تاسیس کنید و به دنبال راه و روش هایی برای بالا بودن میزان در آمد خود هستید، حتما از جلسات مشاور فروش در اصفهان استفاده نمایید و لذت ببرید.

گام سوم مراحل نوشتن پلن فروش

میزان سرمایه مورد نیاز در پلن فروش


مشخص کردن منابع و تامین کردن آن ها

پس از تعیین اهداف و تحقیق بازار در تهیه پلن فروش، نوبت به مشخص کردن منابع و تامین آن ها است. برای دست یابی به اهداف خود باید منابع ساده تر را انتخاب کنید. مشخص کردن سرمایه اولیه هم در این مرحله بسیار مهم است. مثلا برای استخدام کارشناس و مشاور فروش و پرداخت حقوقش باید بدانید چه مقدار هزینه لازم دارید.
مسئله مهم دیگری که در این مرحله باید به آن فکر کنید، تجهیزات مورد نیاز است. یه عنوان مثال سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری برای توسعه در یک پلن فروش نیاز است بنا بر این مقدار سرمایه و نیروی متخصص مورد نیاز این کار را باید بدانید و تامین کنید.

مفهوم تحلیل مشتری


مفهوم تحلیل مشتری (Customer Analytics) به معنای مطالعه داده‌های گردآوری شده از شرکت یا وب‌سایت، به ‌منظور ارزیابی، درک و تفسیر رفتار مشتری در مراحل مختلف سفر مشتری است. اهمیت تحلیل مشتریان چیست؟ چرا ما باید مشتریانمان را تحلیل کنیم؟
تصمیم‌ گیری یکی از وظایف اصلی مدیران است که بدون دیتا، عملاً ارزشی نداشته و قابلیت اجرا ندارد. از آن جایی که تحلیل مشتری می‌تواند به صورت مستقیم بر تصمیم گیری تاثیر بگذارد برای مدیران حائز اهمیت است. تصمیم باید بر پایه داده‌های قابل استناد اخذ شود. تحلیل مشتریان به شناسایی خواسته‌ها، الگوهای رفتاری، ناهنجاری‌ها و خلاهایی که در سازمان مانع پیشرفت شده است کمک می‌کند.
پیش از آن که در مورد تحلیل مشتری وارد مباحث تخصصی شویم لازم است با مفهوم سفر مشتری آشنا شوید زیرا در توضیحاتمان از این اصطلاح بهره می‌گیریم؛ سفر مشتری (Customer Journey) در واقع مسیری است که مشتری از لحظه آشنایی با برند و محصولات ما تا هنگام خرید و بعد از آن پشت سر می‌گذارد. در سفر مشتری باید سعی کنیم با استفاده از رفتارشناسی مناسب مخاطب و تحلیل اقدامات او، بهترین و ساده‌ترین مسیر را به‌گونه‌ای برایش ترسیم کنیم که خیلی راحت به محتوا یا محصول موردنظر برسد.

مهم ترین ویژگی های مشاور فروش حرفه ای


ویژگی های یک مشاور فروش حرفه ای به شرح زیر است:

  • مشاور فروش باید با انگیزه و علاقمند به آموزش و یادگیری نکات تاثیرگذار برای فروش بهتر باشد.
  • باید با نگرش مثبت و مهارت های خود روی کسب و کار تاثیر عالی داشته باشد.
  • در زمینه افزایش فروش به کسب و کارهای مختلف کمک کرده باشد.
  • مشاور فروش باید در حوزه بازاریابی و فروش سابقه کار داشته باشد.
  • به روش های نوین بازاریابی تسلط داشته باشد.