parhamsansell

parhamsansell

parhamsansell

parhamsansell

تجزیه تحلیل تلاش های بازاریابی در پلن فروش

تجزیه تحلیل تلاش های بازاریابی با Google Analytics

پس از مشخص کردن اهداف شما باید تلاش های فعلی بازاریابی خود را ارزیابی کنید. زیرا مهم ترین نکته تجزیه تحلیل پلن فروش است که نمیتوان به سادگی از آن عبور کرد. شما باید استراتژی های موثر و غیر موثر را شناسایی و تحلیل کنید که بهترین راه برای تعیین این موضوع جستجوی اطلاعات ویژه کسب و کار است.

در کم ترین زمان می توانید با ابزارهایی مثل Google Analytics میتوانید کانال های بازاریابی را که بیشترین درآمد ممکن را دارند، تجزیه تحلیل کنید. پس از این ممکن است برای کسب نتیجه بهتر، کمپین های بازاریابی با عملکرد بالا را در برنامه بازاریابی جدید خود بگنجانیم.

یکی دیگر از مواردی که باید آن را در دستور کار خود قرار دهید، تجزیه و تحلیل تلاش های بازاریابی رقبا است. در صورتیکه رقبا کاری را در طولانی مدت انجام میدهند، احتمال این امر وجود دارد که آن تکنیک “تاثیرگذار” باشد. حتما نباید عینا از رقبا کپی کنید بلکه می توانید از کار آن ها یک الگو الهام بخش داشته باشید. البته قبل از آن برای اینکه بتوانید پلن فروش مناسبی تهیه کنید، باید یک شناخت واقعی از بازار داشته باشید.

در صورتیکه در انتخاب مشتری و یا گروه هدف خود اشتباه کنید، شکست می خورید زیرا بازاریابی در واقع انتقال ارزش یک محصول یا خدمات به “مشتری هدف” است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد