-
چه دادههایی در تحلیل مشتری، تحلیل میشود؟
دوشنبه 7 شهریور 1401 16:29
دادههای نگرشی دادههای نگرشی چیست؟ در تحلیل مشتری داده دیگری که به مدیران کمک بسیاری میکند داده های نگرشی هستند. انسان مجموعه ای از عواطف و احساسات است که بر آن اساس تصمیم گیریهای خود را انجام میدهد. داده های نگرشی همان احساسات و عواطف مشتریان است! اما سوال این جا است که احساس و عواطف مشتری چگونه سنجیده میشود و...
-
فروش اینترنتی محصول
یکشنبه 6 شهریور 1401 15:30
خیلی سریع میشه روشهای فروش اینترنتی محصول رو به این موارد خلاصه کرد: راهاندازی فروشگاه اینترنتی همکاری با فروشگاههای اینترنتی دیگر استفاده از فروشگاهسازهای آنلاین استفاده از رسانههای اجتماعی ثبت سفارش و فروش از طریق فرم پرداخت استفاده از انجمنهای اینترنتی هر کدام از روشهای فروش آنلاین ویژگیهای خود را دارند و...
-
نکات کلیدی مشاوره فروش
شنبه 5 شهریور 1401 16:19
نکات زیر در یک مشاوره فروش موفق باید در نظر گرفته شود: مزایای محصولات سازمان باید شناخته شود. جایگاه شرکت در بین رقبا و بازار بررسی شود. برای یک مشاوره فروش موفق باید وضعیت بازار بررسی شود. در محصولات و خدمات سازمان نوآوری ایجاد شود. نیروهای فروش طبق استراتژی های تدوین شده آموزش ببینند. شبکه ارتباطی سازمان با افراد...
-
فروش اینترنتی، بهترین روش برای صرفهجویی در کسب و کار
پنجشنبه 3 شهریور 1401 13:53
فروشگاههایی که به صورت حضوری مشغول فعالیت هستند هرچند کوچک باشند هزینههایی از قبیل اجاره، نگهداری، تعمیرات، مالیات، پرداخت حقوق برای کارمندان و ... دارد. حتی برای برگزاری یک جشنواره یا تخفیف هزینههایی برای چیدمان، تزئین و نیروهای برگزاری مراسم باید پرداخت کنید اما در فروش اینترنتی همه این هزینهها کاهش مییابد. اما...
-
مشاور توسعه فروش در اصفهان مشاور فروش باید چه فرایندی را برای شما پیاده سازی کند؟
چهارشنبه 2 شهریور 1401 11:35
مشاور توسعه فروش در اصفهان تحلیل جایگاه شما تحلیل جایگاه رقبا تحلیل بازار افزایش سهم شما در بازار از میزان فروش و مشتری برندسازی و برندینگ کسب و کار شما توسعه و افزایش مهارت پرسنل در زمینه های فن بیان و بازاریابی و مهارت های تخصصی و جلوگیری از هزینه های اضافی ایجاد مزیت رقابتی پایدار برنامه ریزی جهت ایجاد یا توسعه...
-
تجزیه تحلیل تلاش های بازاریابی در پلن فروش
سهشنبه 1 شهریور 1401 16:38
پس از مشخص کردن اهداف شما باید تلاش های فعلی بازاریابی خود را ارزیابی کنید. زیرا مهم ترین نکته تجزیه تحلیل پلن فروش است که نمیتوان به سادگی از آن عبور کرد. شما باید استراتژی های موثر و غیر موثر را شناسایی و تحلیل کنید که بهترین راه برای تعیین این موضوع جستجوی اطلاعات ویژه کسب و کار است. در کم ترین زمان می توانید با...
-
چه دادههایی در تحلیل مشتری، تحلیل میشود؟
دوشنبه 31 مرداد 1401 16:19
دادههای رفتاری سومین داده از دادههایی که در تحلیل مشتری به شما کمک میکند دادههای رفتاری نام دارند، دادههای رفتاری آن دسته از دادههایی هستند به شما در درک الگوهای رفتاری مشتری را در طول سفرِ مشتری، کمک میکند. به عنوان مثال دادههای رفتاری شامل مواردی همچون جزئیات خرید، خریدهای قبلی، متوسط ارزش سفارشات و...
-
معرفی روشهای موثر تبلیغات فروش اینترنتی(قسمت دوم و نهایی)
یکشنبه 30 مرداد 1401 14:24
افرایش میزان فروش اینترنتی با چاپ تبلیغات و برند روی بستهها و ساکهای ارسالی کالا ارسال کالا در بستهها ساکهایی که تبلیغات شما روی آن است باعث میشود تبلیغ شما در شهرهای دیگر هم دیده شود و مشتریان فروش اینترنتی افزایش پیدا کنند. از طرفی دیگر این کار روشی است برای اعتماد مشتریان جدید به فروشگاه شما ارسال هدایای...
-
مشاوره فروش یعنی چه؟
شنبه 29 مرداد 1401 13:34
انجام موارد زیر در فرآیند فروش به معنی مشاوره فروش تلقی می شود: تبیین و تدوین استراتژی های فروش و بازاریابی مهندسی فروش عارضه یابی فرآیند فروش قیمت گذاری تعیین اهداف و استراتژی ها کشف بازارهای جدید بررسی وضعیت رقبا تدوین نقشه راه تیم فروش آموزش تیکنیک های حرفه ای فروش ارتباط موثر با مشتریان و ایجاد مشتریان وفادار...
-
معرفی روشهای موثر تبلیغات فروش اینترنتی(قسمت اول)
پنجشنبه 27 مرداد 1401 14:55
آموزش فروش اینترنتی روشهای زیر را بهترین ترفند تبلیغات برای فروش می داند: تاثیر شگفتانگیز تخفیفات و پیشنهادهای ویژه در فروش اینترنتی حراجها و کدهای تخفیف مشتریان را ترغیب به خرید بیشتر میکند و حتی بابت این تخفیفها سایت و فروشگاه شما را به دوستان خود معرفی میکنند که این یک روش تبلیغ عالی و رایگان برای فروش...
-
چرا مشاغل به خدمات مشاوره فروش در اصفهان نیاز دارند؟
چهارشنبه 26 مرداد 1401 14:42
پیش بینی های شما از آینده نادرست است یک مشاور فروش در اصفهان به شما کمک می کند تا از آینده کسب و کار خود پیشبینی صحیح داشته باشید. اگر نتوانید وضعیت شغل خود را در آینده در کنار میزان فروش و سودآوری پیشبینی کنید، حتی در یک ماه یا سه ماه آینده نمی توانید استراتژی مشخصی را تنظیم نمایید؛ به این ترتیب تیم فروش شما درک...
-
بهترین روش طراحی و اجرا پلن فروش
سهشنبه 25 مرداد 1401 17:03
اقدامات لازم برای دستیابی به اهداف بازاریابی، توسط تعیین پلن فروش و برنامه بازاریابی استراتژیک مشخص می شود. برای برنامه بازاریابی به پیچیدگی های خاصی نیاز ندارید. نکته مهمی که برای یک پلن فروش وجود دارد، این است که یک برنامه واضح و عملی داشته باشید تا به کمک آن بتوانید تجارت خود را گسترش دهید. بهترین راه برای تعیین...
-
چه دادههایی در تحلیل مشتری، تحلیل میشود؟
دوشنبه 24 مرداد 1401 13:08
دادههای تعاملی دومین دادههایی که در تحلیل مشتری کاربرد فراوانی دارد، نحوه تعامل مشتری با برند شما است. به این نوع دادهها، داده تعاملی گفته میشود. در دادههای تعاملی رفتار مشتری در وب سایت و شبکه های مجازی رصد میشود و به عنوان یک منبع برای تحلیل مشتریان به کار گرفته میشود. نرخ بازدید از وب سایت و صفحات اجتماعی...
-
مورد اعتماد بودن مشاور فروش چه اهمیتی در کسب و کار دارد؟
شنبه 22 مرداد 1401 12:07
امروزه، متاسفانه افراد سودجو بسیار زیادی وجود دارند که خود را به جای مشاوران فروش معرفی می نمایند و کالا و اجناس کارخانه ها را به قیمت بسیار زیادی برای افزایش سود خود به فروش می رسانند و در برخی از مواقع، حتی هزینه کالا های خریداری شده توسط شرکت را نیز پرداخت نمی نمایند. به همین دلیل، می بایست در انتخاب مشاور فروش دقت...
-
آیا تبلیغات سنتی برای فروش اینترنتی موثر است؟
یکشنبه 9 مرداد 1401 13:40
این روش خیلی توصیه نمیشود اما شاید در بعضی مواقع به دردتان بخورد. با استفاده از تراکتهای شیک و ارزان، محصولات خود را معرفی کنید و بازدیدکنندگان را به سایت هدایت کنید تا فروش اینترنتی پررونقی داشته باشید. گاهی تبلیغات سنتی برای فروش کالاهایی که در منطقهای خاص کاربرد دارد تاثیر خوبی دارد.
-
بهترین سوالات برای سنجش عیار مشاور فروش در چه زمینه هایی است؟
شنبه 8 مرداد 1401 13:36
مشاور فروش در درجه اول با توجه به بودجه سازمان انتخاب می شود سپس با توجه به مواردی مثل رزومه کاری، تحصیلات مشاور، سابقه کار و تجربه موفق و اعتماد کارفرما به مشاور انتخاب می شود. علاوه بر سوالات عمومی درباره کسب و کارتان، سوالاتی هم درمورد موارد زیر بپرسید و پاسخ مشاور فروش را به دقت تحلیل کنید: استراتژی فروش مهندسی...
-
نکات کلیدی برای افزایش بازدیدکنندگان از سایت فروشگاه اینترنتی
پنجشنبه 6 مرداد 1401 13:32
دوستان و آشنایان نزدیک شما اولین کسانی هستند که به شما اعتماد میکنند و این افراد سرمایه اولیه شما برای تبلیغاتتان هستند. اگر دوستان و آشنایانتان محصولات شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارند، امکان پیشرفت بیشتری در فروش اینترنتی خود خواهید داشت. آموزش فروش اینترنتی برای جذب بازدیدکننده بیشتر از گوگل به نکات زیر...
-
چه زمانی از مشاوره بازاریابی در اصفهان استفاده کنیم؟
چهارشنبه 5 مرداد 1401 15:13
تمام مشاغل کوچک و بزرگ که کارشناس بازاریابی و مشاور بازاریابی در اختیار ندارند، لزوماً نیاز دارند که مشاوره بازاریابی در اصفهان را به هر نوعی، چه حضوری و چه غیر حضوری، دریافت کنند. این مسئله برای شرکت های بسیار بزرگ با بخش بازاریابی اقتصادی، اهمیت بیشتری دارد. این مجموعه ها اغلب چند کارشناس بازاریابی با تجربه دارند؛...
-
گام چهارم و نهایی مراحل نوشتن پلن فروش
سهشنبه 4 مرداد 1401 12:02
مشخص کردن شاخص های اصلی عملکردی چهارمین گام در نوشتن پلن فروش مشخص کردن شاخص های اصلی عملکردی است. از این طریق متوجه می شوید که برنامه فروش شما درست عمل می کند یا نه. این کار برای تدوین استراتژی های آینده هم بسیار با اهمیت است. شرکت هایی برنامه توسعه فروش موفق دارند که در زمان تهیه پلن فروش حداکثر 5 شاخصه کلیدی داشته...
-
چه دادههایی در تحلیل مشتری، تحلیل میشود؟
دوشنبه 3 مرداد 1401 01:16
در تحلیل مشتری به صورت کلی 4 داده وجود دارد که به شما در بهبود روند تصمیم گیری کمک میکند. در ادامه با این 4 داده آشنا میشویم. دادههای شخصی اولین دادهای که در تحلیل مشتری باید بررسی شود، داده شخصی مشتریان است. دادههای شخصی مشتریان به چه دادههایی گفته میشود؟ به طور کلی دو دسته اطلاعات شخصی وجود دارد که یکی از...
-
دلایل سختی و راز موفقیت فروش اینترنتی چیست؟
یکشنبه 2 مرداد 1401 10:00
دلایل سختی آموزش فروش اینترنتی راهاندازی کسب و کار آنلاین را به دلایل زیر دشوار می داند اما بهترین راه های رسیدن به موفقیت در ان زمینه را هم ارائه می دهد. شلوغی بازار آنلاین رقابت شدید کسب رضایتمندی مشتریها راز موفقیت برای فروش اینترنتی باید بازاریابی اینترنتی موفقی داشته باشیم. همیشه تبلیغات در فضای مجازی باعث خرید...
-
حیطه وظایف مشاور فروش چیست؟
شنبه 1 مرداد 1401 14:36
شناسایی مشتریان بالقوه و معرفی محصول به آن ها به طوری که باعث افزایش میزان فروش شود. مشاور فروش باید اهداف فروش را مشخص کند و نیازهای مشتریان را جمع آوری کند و نسبت به آنها شناخت داشته باشد. در مصاحبه و استخدام نیروهای فروش همکاری داشته باشد. مشاور فروش باید با توجه به بودجه سازمان محصولات را قیمت گذاری کند. در جهت...
-
مزایای خرید و فروش اینترنتی برای مشتریان چیست؟
پنجشنبه 30 تیر 1401 15:24
در فروش اینترنتی بدون محدودیت در زمان و مکان میتوانید محصولات خود را بفروشید فروش اینترنتی به صورت شبانهروزی میتواند از هر نقطه مشتری داشته باشد و کسب درآمد کند. سرمایه اولیه برای راهاندازی فروشگاه اینترنتی بسیار کمتر از راهاندازی یک فروشگاه حضوری است. با کاهش هزینههای رفتو آمد، جای پارک و بدون صرف زمان قدرت...
-
آیا شرکت در جلسات مشاور فروش در اصفهان برای کسب و کار های کوچک مفید است؟
چهارشنبه 29 تیر 1401 13:55
این سوال برای بسیار از افراد پیش می آید و آن ها می خواهند بدانند که مشاوره فروش می تواند به آن ها کمک کند که کسب و کار کوچک خود را افزایش دهند یا نه؟ لازم به ذکر است که استفاده از تجربیات و راهنمایی های مشاور فروش، سبب می شود تا شما بتوانید حتی کسب و کار کوچک خود را متحول سازید. نقطه متمایز کننده شرکت ها و سازمان های...
-
گام سوم مراحل نوشتن پلن فروش
سهشنبه 28 تیر 1401 15:16
مشخص کردن منابع و تامین کردن آن ها پس از تعیین اهداف و تحقیق بازار در تهیه پلن فروش ، نوبت به مشخص کردن منابع و تامین آن ها است. برای دست یابی به اهداف خود باید منابع ساده تر را انتخاب کنید. مشخص کردن سرمایه اولیه هم در این مرحله بسیار مهم است. مثلا برای استخدام کارشناس و مشاور فروش و پرداخت حقوقش باید بدانید چه مقدار...
-
مفهوم تحلیل مشتری
دوشنبه 27 تیر 1401 14:01
مفهوم تحلیل مشتری (Customer Analytics) به معنای مطالعه دادههای گردآوری شده از شرکت یا وبسایت، به منظور ارزیابی، درک و تفسیر رفتار مشتری در مراحل مختلف سفر مشتری است. اهمیت تحلیل مشتریان چیست؟ چرا ما باید مشتریانمان را تحلیل کنیم؟ تصمیم گیری یکی از وظایف اصلی مدیران است که بدون دیتا، عملاً ارزشی نداشته و قابلیت...
-
مهم ترین ویژگی های مشاور فروش حرفه ای
شنبه 25 تیر 1401 13:31
ویژگی های یک مشاور فروش حرفه ای به شرح زیر است: مشاور فروش باید با انگیزه و علاقمند به آموزش و یادگیری نکات تاثیرگذار برای فروش بهتر باشد. باید با نگرش مثبت و مهارت های خود روی کسب و کار تاثیر عالی داشته باشد. در زمینه افزایش فروش به کسب و کارهای مختلف کمک کرده باشد. مشاور فروش باید در حوزه بازاریابی و فروش سابقه کار...
-
چرا به آموزش فروش اینترنتی نیاز داریم؟
پنجشنبه 23 تیر 1401 14:00
یک کسب و کار شاید بتواند یک محله یا خیابان را پوشش دهد، در صورت یک پیشرفت خوب شاید یک شهر را خدمات دهد اما در فروش اینترنتی فروشنده میتواند محصولات مختلف خود را در همهجای کشور یا حتی کشورهای دیگر عرضه کند. مشتریان هم میتوانند محصول مورد نیاز خود را جستجو کنند و محصولات مختلف را از نظر قیمت و کیفیت مقایسه کنند و در...
-
اهمیت استفاده از مشاوره فروش در اصفهان
چهارشنبه 22 تیر 1401 16:55
مشورت کردن با افراد آگاه در هر زمینه ای باعث پیشرفت و موفقیت می شود. برای راه اندازی کسب و کار در هر شهری باید بر اساس قوانین و تجربیات افراد دیگر شروع به کار کنیم. برای مثال استفاده از خدمات مشاور فروش در اصفهان در زمینه های اداره کار و بیمه، بازاریابی تلفنی، مشاوره در فرآیند فروش و بازاریابی و تدوین پلن ها و برنامه...
-
گام دوم مراحل نوشتن پلن فروش
سهشنبه 21 تیر 1401 13:39
گام دوم تعیین محدوده عملکردی پس از تعیین اهداف در نوشتن پلن فروش ، زمان تعیین محدوده عملکردی است. در اصل باید محدوده و حوزه محصولات وخدمات خود را مشخص کنید. مهم ترین نکته در این گام از طراحی پلن فروش، تکمیل تحقیقات بازار است. یعنی باید میزان تقاضا و رقابت را در بازار بسنجید. با کمک تیم خود در این مرحله می توانید ایده...