parhamsansell

parhamsansell

parhamsansell

parhamsansell

گام دوم مراحل نوشتن پلن فروش

گام دوم

تعیین محدوده عملکردی

پس از تعیین اهداف در نوشتن پلن فروش، زمان تعیین محدوده عملکردی است. در اصل باید محدوده و حوزه محصولات وخدمات خود را مشخص کنید. مهم ترین نکته در این گام از طراحی پلن فروش، تکمیل تحقیقات بازار است. یعنی باید میزان تقاضا و رقابت را در بازار بسنجید. با کمک تیم خود در این مرحله می توانید ایده های جدید بکار بگیرید و پلن فروش خود را حرفه ای کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد