parhamsansell

parhamsansell

parhamsansell

parhamsansell

چرا به آموزش فروش اینترنتی نیاز داریم؟


یک کسب و کار شاید بتواند یک محله یا خیابان را پوشش دهد، در صورت یک پیشرفت خوب شاید یک شهر را خدمات دهد اما در فروش اینترنتی فروشنده میتواند محصولات مختلف خود را در همه‌جای کشور یا حتی کشور‌های دیگر عرضه کند. مشتریان هم میتوانند محصول مورد نیاز خود را جستجو کنند و محصولات مختلف را از نظر قیمت و کیفیت مقایسه کنند و در کمترین زمان ممکن تحویل  بگیرند.

  • هزینه‌های زیادی برای تبلیغات کسب و کار مصرف میشود که این تبلیغات ممکن است مدت زمان کمی کارآیی داشته باشد و دوباره تعداد مشتریان کم شود. اما در فروش اینترنتی تبلیغات و خدمات مدت زمان طولانی برروی اینترنت باقی می‌ماند و مدت‌ها بازدید دارد.
  • وب سایت‌هایی که عمر بیشتری دارند، مشتریان واقعی‌تری دارند.
  • در دوره‌های آموزش فروش اینترنتی تکنیک‌های افزایش فروش اینترنتی ارائه می‌شود.

اهمیت استفاده از مشاوره فروش در اصفهان


مشورت کردن با افراد آگاه در هر زمینه ای باعث پیشرفت و موفقیت می شود. برای راه اندازی کسب و کار در هر شهری باید بر اساس قوانین و تجربیات افراد دیگر شروع به کار کنیم. برای مثال استفاده از خدمات مشاور فروش در اصفهان در زمینه های اداره کار و بیمه، بازاریابی تلفنی، مشاوره در فرآیند فروش و بازاریابی و تدوین پلن ها و برنامه های کاربردی حوزه فروش، تهیه بیزینس پلن، مارکتینگ پلن، مشاوره در حوزه توسعه کسب و کار جهت ارتقای سطح برند، برنامه ریزی برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار، برند سازی و تمرین برای سازمان یافته شدن، مدیریت کسب و کار، مدیریت ریسک، مشاوره در امور مالی و مالیاتی جهت برنامه ریزی دقیق در حوزه نقدینگی و تعهدات و جلوگیری از معضلات مالیاتی، مشاوره مالی و اعتباری، مشاوره منابع انسانی، مشاوره در زمینه فروش اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ اهمیت زیادی دارد و شرکت شما را منحصر بفرد خواهد کرد.

گام دوم مراحل نوشتن پلن فروش

گام دوم

تعیین محدوده عملکردی

پس از تعیین اهداف در نوشتن پلن فروش، زمان تعیین محدوده عملکردی است. در اصل باید محدوده و حوزه محصولات وخدمات خود را مشخص کنید. مهم ترین نکته در این گام از طراحی پلن فروش، تکمیل تحقیقات بازار است. یعنی باید میزان تقاضا و رقابت را در بازار بسنجید. با کمک تیم خود در این مرحله می توانید ایده های جدید بکار بگیرید و پلن فروش خود را حرفه ای کنید.

مشاور فروش کیست؟


مشاور فروش هدایت و راهنمایی سازمان ها را با استفاده از مهارت و تجربه خود بر عهده می گیرد تا آن سازمان به کسب درآمد بیشتر توسط استراتژی های فروش، فرآیند فروش، ابزار فروش و سیستم های فروش دست یابد. همچنین راه حل های مناسب را برای فروش بهتر، در کمترین زمان ارائه می دهد.
اگر یک مشاور فروش به روش های قدیمی و غیرعلمی کسب و کاری را مدیریت کند، روند کار تکراری و غیر قابل تحمل می شود و در طول کار هیچ تغییر و پیشرفتی انجام نمی شود. مدیران کسب و کار از مشاور فروش انتظار دارند روش هایی جدید و غیر از تجربیات خود را بکار بگیرند. در غیر این صورت برایشان غیرقابل پذیرش است. با توجه به ارتقاء سطح علمی و شناخت خریداران در ایران و به ویژه خارج از کشور، مدیران از جلسات مشاوره فروش، انتظار منابع اطلاعاتی واقعی و بروز دارند.

معرفی انواع فروش اینترنتی

انواع فروش اینترنتی که صاحبان مشاغل  برای داشتن سهم بیشتر بازار و جذب مشتری به آن می‌پردازند:
  • تبلیغات اینترنتی
  • خرید و فروش کالاهای مختلف
  • آموزش آنلاین
  • ارائه نرم‌افزارهای مالی واداری
این‌ها فقط چند مورد از انواع فروش آنلاین هستند.